Ziek en het zwembad - Reisverslag uit Hué, Vietnam van Vera Linde - WaarBenJij.nu Ziek en het zwembad - Reisverslag uit Hué, Vietnam van Vera Linde - WaarBenJij.nu

Ziek en het zwembad

Door: Vera

Blijf op de hoogte en volg Vera

31 Augustus 2008 | Vietnam, Hué

Hallo allemaal,

Allereerst even een reactie voor mensen die zich storen aan d of t's of andere spelfouten! Als je het storend vind dan kan ik je maar een ding aanbevelen: Lees de verslagen lekker niet en ga je tijd beter besteden want er zullen er ongetwijfeld nog wel meer komen! Nou goed dat is dan opgelost! haha!

Ik ben inmiddels aangekomen in Hue, mijn slaaptrein zag er weer uit alsof we naar een kamp gingen, maar dit keer was het niet zo erg omdat ik mijn bedjes deelde met 3 Vietnamezen waarvan er eentje goed Engels en ook nog eens Nederlands kon. Hij had een tijdje gestudeerd in leeuwarden dus de trip was niet vervelend! Ik had een hotel aanbevolen gekregen van de spanjaard die ik in Sapa ontmoet had. Het grote voordeel was dat er een zwembad bij lag, oleeeej! Ik vind het dus totaal niet erg om hier te zijn! Het is hier bloedheet en ik heb denk ik iets verkeerds gegeten met als gevolg dat ik nu ziek ben! Vandaag doe ik dus mooi niks anders dan lekker aan het zwembad liggen en veel pillen slikken! Hopelijk ben ik dan morgen iets beter te pas!

Mijn engels wordt trouwens veel beter :) haha dat is dan weer niet verkeerd he! Soms begin ik zelfs in het engels te denken, misschien dat ik daarom wel geen Nederlands meer kan hahaha! Hoezo zelfspot of niet ;) nou goed, doe het hennig an allemaal, want dat doe ik vandaag ook haha!!

Veel liefs vanuit een ligstoel!

  • 30 Augustus 2008 - 07:23

    Else:

    Heee Vera,

    Echt super stoer dat je dit allemaal alleen doet!
    Heb net even al je verhalen gezelen, dus ben weer helemaal up to date haha..
    Geniet er nog van (zo te lezen komt dat helemaal goed) en pas goed op jezelf ;)

    Liefs, Else

  • 30 Augustus 2008 - 08:32

    Mama :

    sprak je op msn fijn . Voor vandaag goed uitzieken en mijn raad opvolgen neem maar in die pillen en je ors. Dan ben je er morgen hopelijk weer. Iedereen maakt wel een spelfout niks van aantrekken hoor.Rust ze vandaag dikke kus.

  • 30 Augustus 2008 - 11:28

    Liesbeth:

    Hee Veertje,

    Stoer zeg, Vietnam all by yourself! Maar zo te lezen vermaak je je prima en integreer je met alles en iedereen ;-)

    Veel plezier daar en tot op het hockeyveld!

    Groetjes Liesbeth

  • 30 Augustus 2008 - 20:06

    Mar:

    Haaaai Meis,

    Wat ziek zijn...hmmm maar dat moet je niet hebben! :( Nou snel beter worden en weer verder genieten van de mooie dingen daar! En spelfouten, WHAT EVERRRR...ofniet ;) hihi! Nou chick beterschap en genietse!

    Dikke smakkerd van mij en groetjes van Dave

  • 30 Augustus 2008 - 20:46

    Martijn & Loes:

    hey vera
    hoe is die?
    wij wouden even de groeten doen, en nog veel plezier daar!

  • 30 Augustus 2008 - 20:54

    Michel L.:

    hey vera alles goed ? hier wel, zit nu met de meute bij frits thuis en hier is alles ok.Mooie foto's en leuke verhalen heb je geschreven, fijn om te zien dat je het naar je zin hebt,pas goed op jezelf en niet weer ziek worden he...roderik wordt al ongerust....hij huilt elke dag minimaal 1 uur ( geintje ) veel plezier daar, maak dr een gigantische mooie tijd van ..........en je hoort nog van ons ..kalm an...en de groetjes....laterrrrrrr

  • 31 Augustus 2008 - 17:29

    Gerda Voortman:

    Hai Vera
    Geweldig dat je dit allemaal voor jezelf hebt georganiseerd!En vooral ook nog als patient in een ziekenhuis komt! Hoe krijg je het voor elkaar.Hopelijk gaat het weer beter met je,zodat je weervolop kunt genieten van dit avontuur!En die spelfoutjes vergeven we je,het gaat toch om het verhaal!!! Ik wacht op het volgende spannende verhaal,groetjes van alle Voortmannetjes!!!!

  • 01 September 2008 - 06:46

    Jet:

    Lieve Vera,

    Is dat even schtikken. Ja je kunt gauw wat krijgen. Gelukkig is het met een sisser afgelopen en nu maar erken aan een voorspoedig hertsel. Dus lekker relaxen aan het zwembad, ja wie wil dat nu niet.
    Ik ga vandaag naar Nienke, ze heeft de sleutel. Morgen haal ik Ankie op. HOERA!
    Ik heb echt zin om haar weer te zien na 5 maanden Zuid Afrika.
    Ik blijf je verhalen volgen en wens je nog heel veel leut.
    liefs Jet

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Vietnam, Hué

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

19 September 2008

Mijn reis

19 September 2008

De laatste dag

17 September 2008

De mekong delta

14 September 2008

Shoppen in Cholon

12 September 2008

De tunnels en geweren
Vera

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 84
Totaal aantal bezoekers 23223

Voorgaande reizen:

19 Juli 2016 - 01 Augustus 2016

Bali 2016

20 Juli 2014 - 05 Augustus 2014

Thailand 2014

14 Oktober 2013 - 21 Oktober 2013

Gambia 2013

12 Juli 2013 - 08 Augustus 2013

Amerika 2013

22 Augustus 2008 - 19 September 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: