Nog twee weken.... - Reisverslag uit Enschede, Nederland van Vera Linde - WaarBenJij.nu Nog twee weken.... - Reisverslag uit Enschede, Nederland van Vera Linde - WaarBenJij.nu

Nog twee weken....

Door: Vera

Blijf op de hoogte en volg Vera

09 Augustus 2008 | Nederland, Enschede

Hoi hoi,

Het gaat bijna gebeuren over twee weken zit ik al in Vietnam! De meeste spullen heb ik inmiddels wel geregeld, alleen blijft die kleine backpacktas toch een groot probleem voor al mijn spullen haha!

Voor de mensen, die het leuk vinden om te weten, hierbij mijn vliegtijden:

Heenreis:

Veel liefs Vera

• 09 Augustus 2008 - 13:08

Emma:

Heey Vera!

Hartstikke leuk dat je ook een site hebt! Ik ga je zeker volgen.. ben benieuwd naar je belevenissen in Vietnam!

xx Emma

• 09 Augustus 2008 - 16:54

Jorieke:

Hoi Vera,
    Leuk dat je mij deze site hebt gemaild! Zal het zeker in de gaten houden!! Ben benieuwd hoe je het daar zult hebben!
    Zeker een enorme ervaring (y)
    Ik spreek je nog wel voor je vertrekt!
    Groetjes. Jorieke

• 09 Augustus 2008 - 21:10

Naat:

Hai Vera,

Zoals ik je laatst al zei: "Helemaal geweldig dat je dit gaat doen, ik heb er respect voor!"

Als echte MacGyver, geef ik je wel het advies: zakmes mee in de koffer! You never know :-) .

Verder hoop ik dat je heel veel mooie dingen gaat zien en gaat meemaken (veel fotootjes maken), en dat je als herboren volwassen, zelfstandige "Frau" terugkomt. Zo'n reis heeft wel een doel, natuurlijk!

Een hele mooie trip toegewenst!

Groetjes,

Renate

• 10 Augustus 2008 - 15:12

Laura:

Joehoeee!! Wat een mooie waarbenjijnu!! :D Ik wacht met smart op leuke foto's en spannende verhalen!! de datums staan in mijn agenda maar dat betekent dat we voor die tijd nog maar vaak moeten afspreken om te shoppen/feesten/wijntjes te drinken, want dat moeten we toch maar zomaar een maand missen!!

Dikke kus Lau

• 11 Augustus 2008 - 06:43

Mar:

Hai Veer,

Nou heel veel succes alvast...en ga de site natuurlijk goed in de gaten houden, wacht met smart op spannende verhalen van jou!! :D

Kus Mar

• 13 Augustus 2008 - 12:37

Aletta:

Hai!
    Bedankt voor je berichtje! Wat leuk dat je ook door Vietnam gaat reizen! Ik woon dus in HCMC (sinds kort hoor, hihi). Ga je alleen reizen? Gewelidg hoor, je leert zo veel mensen kennen!

Als je het leuk vindt om af te spreken of langs te komen, zodat je bijvoorbeeld mee naar school kan, dan ben je van harte welkom! Haha en als jij naar bijvoorbeeld Mui Ne gaat, wil ik graag met jou mee ;)

Mijn mailadres is: aletta27@hotmail.com

Misschien hoor ik van je?

Groetjes Aletta

• 21 Augustus 2008 - 10:54

Hermine:

Hallo Vera

Heel veel plezier in Vietnam gewenst, ik weet zeker dat je een hele leuke tijd hebt. We gaan je zeker volgen via deze site.

Een dikke knuffel van de fam Rotman

• 23 Augustus 2008 - 14:49

Mama:

Zo als je je eerste verslag typt eerst iets van ons.Geniet ervan en we volgen je natuurlijk online. liefs en een zoen .