Ko Chang - Reisverslag uit Ko Chang Tai, Thailand van Vera Linde - WaarBenJij.nu Ko Chang - Reisverslag uit Ko Chang Tai, Thailand van Vera Linde - WaarBenJij.nu

Ko Chang

Blijf op de hoogte en volg Vera

25 Juli 2014 | Thailand, Ko Chang Tai

Pattaya is voor ons het stadje geworden van het uitslapen en het zwembad!!
Zo als jullie al eerder hadden gelezen was het niet helemaal ons ding, al dat overdreven gedoe. We besloten dus ook verder te trekken naar het eiland ko chang. Alleen was er even een klein probleempjemet het boeken van het ticket hahaha. We waren namelijk gewoon te laat haha waarschijnlijk iets te laks met de tijden, uiteindelijk bleken we ook weer niet te laat te zijn....en ach goed laten we het er op houden dat we een dag later vertrokken met het busje en dus een dag extra hadden in het prachtige ahum pattaya!!

We bezochten het strand, wat eigenlijk gewoon vies was....sorry! Verder hebben we de hele dag aan het zwembad gelegen, s' avonds een rugmassage genomen en toen op de tv in het nederlands de rouwstoet gekeken. Erg indrukwekkend en heftig!!

S' morgens werden we te vroeg opgehaald door het busje haha! Dit keer lag het niet aan ons gelukkig! Na 4 uurtjes slapen, muziek luisteren en naar buiten kijken kwamen we aan bij de ferry! Heerlijk op de boot gezeten en het prachtige eiland kwam ons tegemoet. Het ziet er eigenlijk een beetje uit als de tv serie lost! Strand, jungle en bergen!! We werden keurig door ons busje afgezet bij ons zelf gekozen hotel! Zon, zee, zwembad en binnen 10sec met je voeten in de zee! Whoeeeeei!!

We hebben even wat gegeten en wat gelegen bij het zwembad/strand in 1 hahah! S' avonds wat gegeten op straat! De kraampjes zijn hier geweldig!! 3 pannenkoeken, 2 kippen, 1fruitshake voor nog geen 5 euro!! Dat is pas uit eten hahah!! We besloten om nog even bij een cafe wat te gaan drinken en kwamen bij een super mooi plekje op het strand uit. Lampjes, muziekje, zee op de achtegrond.......mooi sfeertje!! We bestelde wat te drinken en kregen vervolgens binnen 10 min een hele fakkelshow te zien! Hahah dat maakte het sfeertje wel compleet! Heerlijke avond gehad!!

Nu nog maar even het verhaaltje typen op een bedje bij de zee......

Veel liefs