Pattaya - Reisverslag uit Pattaya, Thailand van Vera Linde - WaarBenJij.nu Pattaya - Reisverslag uit Pattaya, Thailand van Vera Linde - WaarBenJij.nu

Pattaya

Blijf op de hoogte en volg Vera

22 Juli 2014 | Thailand, Pattaya

We vertrokken op ons gemak uit Bangkok.
Als ontbijt namen we iets van de straat, je hebt overal kleine wagentjes met fruit. Het is simpel, kies drie stuks fruit, die gaan in de blender met ijsblokjes en tadaaa.....a smoothie a day keeps the docter away! (Hopen we dan maar he ;) haha!

We werden opgepikt door een minibusje. De mensen hadden zich een beetje verkeken op de europianen, er moesten namelijk ook een paar nog al gezette mensen mee...dus roderik en ik kregen een ere plekje voor in de bus! Aardig relax! De rit was zo voorbij, binnen 2,5 uur waren we pattaya.

We wilden naar een rustig stukje strand maar hier aangekomen was het wel erg rustig! Het stond ook nog eens vol met mega hoge hotels, niet echt ons ding. We besloten opzoek te gaan naar optie twee. We namen weer een taxi en vonden na een tijdje het andere hotel wat we gezien hadden. Prima ligging met zwembad!! Eerst lekker gelegen en gezwommen en daarna was het tijd om te kijken wat er in pattaya te doen is.

Pattaya staat natuurlijk bekend als een feest stad. Of we er nu van houden of niet, als je er bent moet je het gezien hebben he! De bekendste straat heet de walking street! Walking...geen taxi er naar toe dus maar gewoon lopen! Dat viel vies tegen, 7 km in de hitte is iets teveel van het goede!
Bikkels als wij zijn kwamen we dan toch aan.....de walking street!

Euuuh.....nu zijn we best wel wat gewend maar dit is niet echt ons ding! Vrouwen in oooooovervloed in kleding waarbij zelfs een bikini voelt als; zo die is aardig bedekt!! Oude mannen met overduidelijk te jonge meisjes naast zich! Ping pong shows die niks met sport te maken hebben! Je weet het allemaal als je pattaya hoort maar het heeft niks weg van de charme die de wallen in amsterdam dan toch weer wel hebben! Het is gewoon een heel vies stuk van pattaya waar wij niet weer komen!! Gelukkig konden wij rustig naar ons hotel met zwembad...7 prima kilometers verderop!!

Om onze voeten toch nog wel een beetje het idee te geven dat ze gisteren gemaseerd zijn, hebben we mooi de taxi terug genomen! Hahaha! Dat we 7 km van het feest afzitten betekend niet dat we ook terug moeten lopen he ;)

• 22 Juli 2014 - 22:00

Paulien:

Wat n prachtig verhaal.Heerlijk om weer te lezen.Genieten samen dikke zoen Mama