Bangkok - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Vera Linde - WaarBenJij.nu Bangkok - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Vera Linde - WaarBenJij.nu

Bangkok

Blijf op de hoogte en volg Vera

04 Augustus 2014 | Thailand, Bangkok

De laatste dagen waren aangebroken en dus was het tijd om het inmiddels bekende bangkok weer op te zoeken! De reis er naar toe was erg kort, binnen ander half uur waren we er al! De rit was maar een euro per persoon, haha en onze tassen samen werden ook als een persoon gerekend.

In bangkok moesten we opzoek naar een hotel! We hadden nog niks geboekt namelijk. We hadden geen zin om de laatste dagen in een klein krotje door te brengen. Het werd nog even behoorlijk zoeken. Alle mooie fatsoenlijke kamers in bangkok zaten namelijk vol! Hahah blijkbaar wilde niemand meer de simpele backpacker uithangen! Na dat roderik opzoek ging in de stad en ik via internet op het terras (ja verschil moet er zijn...ieder zijn eigen werk he haha) vonden we een prima hotel, iets duurder maar het geld zeker waard!! Backpacken.....wat is dat?g

We hebben een beetje geslenterd door de straatjes en wat gegeten, heerlijk mensen kijken en niks doen!!

De volgende dag was onze officieele laatste dag...en wat doe je dan?...
Juist shoppen natuurlijk!! Waar kan dat beter dan wat ook wel genoemd word.....de grootste markt ter wereld!! Een taxi bracht ons er naar toe!!

Vijf voetbalvelden groot, bezaaid met winkeltjes en kraampjes zo groot als onze badkamer thuis!! Kun je voorstellen hoeveel keus!! Er is echt alles te koop! Schoenen, kleding, tassen, oorbellen...maar wil je een hondje, aapje, slang, vlees etende plant of een echte koeienhuid dan is dat ook geen enkel probleem!! Haha je kunt je vast wel voorstellen dat we hier aardig geslaagd zijn! Het had trouwens ook geen zin om veel te twijfelen want als je terug wilde, was het zelfde kraampjes zeer moeilijk terug te vinden haha!!
Na uren te hebben rond gedwaald hadden we er wel weer genoeg van!! Wat ontzettend druk.....pwiew!!

We hebben lekker wat gedronken en pannenkoeken gegeten!! Hierna onze voeten maar weer eens laten masseren want die hadden zoveel te verduren gehad haha!! Helaas brak er daarna een enorme hoosbui los en zijn we snel gaan schuilen in onze superde luxe kamer hahah!!

We hebben besloten om de volgende ochtend lekker te ontbijten en nog een beetje rond te lopen! We hebben de kamer nog een dag extra aangehouden zodat we niet de hele dag doeloos voor ons uit lopen te staren haha! We hoeven pas om 11 uur vanavond met de taxi naar het vliegveld namelijk!! Nu kunnen we dus alles op ons dooie gemakkie doen!

Voordat we vertrekken nemen we namelijk nog maar een massage hahahah.....12 uur in het vliegtuig is ook geen pretje he, daar moet je je goed op voorberreiden!!

Morgen om half 2 zijn we weer in dusseldorf!! Liefs!!

• 04 Augustus 2014 - 17:19

Han:

Leuke verslagen hoor

Goede reis we zien jullie in het weekend.

groetjes uit Die Drome France