Bangkok - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Vera Linde - WaarBenJij.nu Bangkok - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Vera Linde - WaarBenJij.nu

Bangkok

Blijf op de hoogte en volg Vera

20 Juli 2014 | Thailand, Bangkok

Daar zijn we weer! Dit keer in Thailand!

Na een reis van twee keer 6 uur kwamen we aan in Bangkok! De reis is goed verlopen, we hebben films gekeken en wat geslapen! Roderik zat het eerste deel zowat met zijn voeten in zijn nek want er was een of andere boer het het wel prima vond om zijn stoel in ligstand te zetten!

Op Bangkok hadden we snel een taxi te pakken en voor een dikke niks zaten we 25 minuten later midden in het backpackers gedeelte van Bangkok!
De straat waaraan ons hotel zat heet de Khao san road! Ook wel bekend als het las vegas van bangkok, de strip in de albuviera, het uitgaanscentrum van lorret de mar.....of terwijl....party!!!!! Whoeeeei!
Met onze backpack baande we ons er een weg doorheen en kwamen we uit bij een toch best goed hotel! We konden het natuurlijk niet laten om daar onze tas te droppen en weer terug naar buiten te gaan!

Cocktail hier, mega chang bier daar, schorpioen kopen? Er is van alles te beleven op de khao san road. Tsja....je moet er van houden dat wel!! Ons hotel bleek ook nog eens het middelpunt te zijn van dit feestende geweld! We ploften ons zelf op het terras en vonden het wel prima!!

De volgende dag lekker uitgeslapen en daarna met een tuktuk de grootste tempel van bangkok bezocht....nou ja rond gelopen...we waren namelijk vergeten dat je er met een korte broek en een hempje natuurlijk niet in komt.....de binnenkant houden we dus nog te goed.

We hebben nog even gezwommen boven op ons hotel whoeeei en daarna maar wat gaan eten. Roderik besloot zich aan te passen aan de cultuur en scoorde een hele maaltijd voor 80cent!! Hahaha....het was dus geen ramp dat hij bij het volgende kraampje maar meteen nog een bord heeft genomen!
Een rib.....ahum uit ons lijf! We hebben nog maar een cocktail besteld aan de bob marley bar want tsjaaaa...backpacken is zwaar! Zo zwaar dat een thaise voetmassage ook niet uit kon blijven! Hahaha...'rustdagen' zullen we er maar van maken! We vermaken ons prima hier maar besloten dat we morgen naar pattaya vertrekken!!

• 22 Juli 2014 - 17:26

Eva En Willem :

Jaaa wij lezen ook een keer je berichtje klinkt erg leuk , lekker bob luisteren en chillen.
    Zonder Bob geen vakantie zal ik maar zeggen.

De tempel van de binnenkant niet gezien haha jullie moeten beter weten ;) Volgend jaar dan maar Frankrijk waar je zo in de kerk naar binnen kan lopen ??

Genieten er nog van maar daar ben ik niet bang voor.
    Liefs Willem en Eva