Van Fresno naar Bakersfield - Reisverslag uit Bakersfield, Verenigde Staten van Vera Linde - WaarBenJij.nu Van Fresno naar Bakersfield - Reisverslag uit Bakersfield, Verenigde Staten van Vera Linde - WaarBenJij.nu

Van Fresno naar Bakersfield

Blijf op de hoogte en volg Vera

21 Juli 2013 | Verenigde Staten, Bakersfield

Vandaag gingen we van Fresno naar Bakersfield. Als je dit over de snelweg doet ben je er in twee uurtjes. Wij wilden graag door Sequoia en Kings Canyon National Park. Dit park ligt midden in de bergen. Hier hadden we dus wel een hele dag voor nodig. Het park staat bekend om zijn 34 bossen met mammoetbomen. Dat zijn de grootste levende organismen op aarde.

We reden Fresno uit en zijn gestopt bij een echt amerikaans supermarktje langs de weg om te ontbijten. Hierna zijn we het park in gereden. Ook dit park was erg mooi. De mammoetbomen zijn echt mega groot en je kunt er super mooi wandelen. Dit hebben we dan ook een stukje gedaan. Je komt er weinig mensen tegen en als je mazzel hebt zie je een beer, helaas geen mazzel voor ons.

We zijn verder door het park gereden en zagen nog een hert. Ook hebben we heerlijk bij een klein riviertje nog wat gegeten en in de zon gelegen. Hierna zijn we dwars door de bergen richting Bakersfield gereden.

Bakerfield lijkt een beetje op Fresno. Een echte doorreis stad. Weinig te beleven dus. Gelukkig hebben ze in Bakersfield wel 1 groot pluspunt en dat is een shoppingmall voor de hele omgeving. Hier hebben we dus maar flink gebruik van gemaakt. De Hollister heeft goede zaken gedaan met ons, omgerekend koste het voor ons haast niks. Helaas had de Victoria Secret hier geen bikini's!

Na het shoppen nog een hamburger gegeten en toen weer richting hotel! Ze kennen in de stadjes niet echt avondvermaak dus mooi optijd naar bed! Dat zal in Vegas vast wel anders zijn hehe!

De tablet werkt vandaag voor de verandering eens mee dus we hebben even alle foto's aangevuld! Het is maar goed dat ik de verslagen elke dag bij werk want we beleven zoveel op een dag dat we niet meer weten wanneer wat nu was! Ik kan er straks een mooi boek van laten maken!

• 22 Juli 2013 - 09:18

Han Van Der Linde:

Hallo Veer en RO

alweer een mooi verslag en mooie fotos.

• 22 Juli 2013 - 16:25

Jet:

Hè Piep en Ro,
    Vandaag genoten van jullie reisverslagen. Wat een belevenissen allemaal.
    Nu komt voor ons het herkenbare gedeelte van de reis dus dat wordt meegenieten.
    Wat een afstanden hè! E wat een temperatuurverschillen. Arizona is het cowboy gebied je ziet er nog echte haha. Denk wel aan de biefstuk hoor.
    Jammer dat de beer niet geschoten is (foto) maar ik vertrouw jullie op jullie woord.
    Kijk uit in Las Vegas want inderdaad knipperen met je ogen en foetsie geld.
    Het is hier ook heerlijk. We genieten met volle teugen.
    Blijf ons op de hoogte houden. We reizen heel gezellig met jullie mee.

Liefs, Bert Jet Ankie en doggies. Kissen

• 22 Juli 2013 - 22:27

Carmen:

He Veer en Ro,

Ben weer helemaal bijgelezen.
    Leuk hoor om te lezen wat jullie allemaal meemaken on the road.
    Wel jammer van de beer, was een mooie foto geweest.
    Hoop over een paar dagen weer wat leuke verslagen te lezen.
    Have Fun!

Liefs Jeroen, Carmen en Jesse (die sinds gisteren kan lopen!!!)