Van Palm Springs naar San Diego - Reisverslag uit San Diego, Verenigde Staten van Vera Linde - WaarBenJij.nu Van Palm Springs naar San Diego - Reisverslag uit San Diego, Verenigde Staten van Vera Linde - WaarBenJij.nu

Van Palm Springs naar San Diego

Blijf op de hoogte en volg Vera

30 Juli 2013 | Verenigde Staten, San Diego

Vandaag ging de trip naar de laatste onbekende stad San Diego! Dit stukje was maar 250km en dus ook niet echt lang. Na een heerlijk ontbijtje buiten bij het zwembad hebben we auto gepakt.

In Palm Springs heb je een kabelbaan die je van de woestijn naar de bergen 2550m hoog brengt! De vloer in de kabelbaan draaide waardoor je overal super uitzicht had. Binnen 10 minuten waren we boven! Wooow! We hadden weer super uitzicht! Helaas was wegens een grote bosbrand het National Park boven op de berg dicht! Boven was het ook maar 20 graden dus eigenlijk wel aangenaam! Er waren ook veel eekhoorntjes!

Eenmaal beneden was het weer 43 graden en zijn we snel doorgereden naar San Diego. Het werd langzaam weer drukker op de weg. We komen weer in de grote stad. Ons hotel is dit keer weer pure luxe, ipv 1 kingsize bed hebben we er nu zelf 2 whoeeeei!

We hebben even lekker aan het zwembad gelegen en wat gegeten! Hierna werd het tijd om San Diego te verkennen. Onze tomtom bracht ons keurig naar de beste plekjes van de stad. We hebben de auto geparkeerd in een garage en belande op 'Gaslamp' the place to be in San Diego! Gezellige winkeltjes en restaurantjes! Wat ons wel opviel dat iedereen in sportoutfit liep. Petjes, broeken, shirtje en vlaggen van San Diego Padres.....de baseballclub van San Diego. Nog geen 5 minuten later liepen we tegen het mega grote stadion aan! Cool! Er was een wedstrijd vanavond en die stond op het punt te beginnen!

Zo zaten we 15 minuten later dus lekker in een groot stadion onze favorieten aan te moedigen! Het was erg leuk om mee te maken! Een Wave, Spelletjes tussendoor, een groot scherm, Cola, bier, taco's en natuurlijk baseball! Een erg leuke avond! Wie had dat vanmorgen gedacht! Na 3,5 uur baseball vonden we het genoeg geweest en zijn we weer terug gegaan naar het hotel! Onze toppers hadden gewonnen van de Red Socks!

• 01 Augustus 2013 - 11:02

Jet:

Leuke reisverhalen. Een mens maakt wat mee. Hier nog steeds heerlijk weer. Gaan straks water op .nog heel veel plezier. Liefs Jet