San Francisco dag 2 - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Vera Linde - WaarBenJij.nu San Francisco dag 2 - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Vera Linde - WaarBenJij.nu

San Francisco dag 2

Blijf op de hoogte en volg Vera

18 Juli 2013 | Verenigde Staten, San Francisco

Vandaag zijn we nog een dag in San Francisco gebleven. Na ons ontbijtje op bed en bij de Starbucks zijn we de metro ingestapt. Het was even zoeken maar al snel hadden we door hoe het hier werkt. We gingen eerst een stukje met de metro en daarna met de bus. We kwamen al snel bij de Golden Gate Bridge aan. Helaas lag de bovenkant van de brug in de wolken dus heel veel konden we niet zien. Het was er ook ontzettend koud! In het deel van San Francisco waar wij zaten was er volop zon. We liepen dus in korte broek te koukleumen op de burg! Maar we hebben er niet minder om genoten.

We besloten om terug te wandelen naar Fisherman Wharf langs de kust. Een mooie wandeling. Al duurde hij geen 40 min zoals aangegeven stond op de bordjes. Hahaha anderhalf uur kwam eerder in de buurt! Op de Wharf zaten we weer in de zon en hebben we ons zelf nog maar eens zo'n lekker vissoepje besteld. Heerlijk genoten van de zon en van de gezelligheid op de Wharf.

De terugweg namen we weer een tram, die zat dit keer rond spits tijd propvol! Het was weer een hele belevenis. Vol, druk en de meest bijzondere mensen.We hebben in ons gedeelte nog even wat gegeten en zijn toen lekker naar het hotel gegaan.

We proberen steeds om er foto's op te zetten maar de tablet heeft zo zijn eigen wil en werkt nog niet echt mee, we doen ons best!