Van Pismo Beach naar San Francisco - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Vera Linde - WaarBenJij.nu Van Pismo Beach naar San Francisco - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Vera Linde - WaarBenJij.nu

Van Pismo Beach naar San Francisco

Blijf op de hoogte en volg Vera

16 Juli 2013 | Verenigde Staten, San Francisco

Vandaag hadden we een lange reisdag. We zijn via de kustroute van Pismo Beach naar San Francisco gereden. De afstand tussen deze plaatsen valt opzich wel mee maar de kustweg gaat dwars door de bergen dus je doet er een hele dag over. Gelukkig begonnen we de dag goed met een super ontbijtje in ons hotel.

De kustroute was prachtig! Rotsen, zee, bossen, bergen en woestijnen. Het was een totaal ander stuk dan gisteren. Terwijl het maar een paar uur uit elkaar ligt. Onderweg hebben we op een super mooi terrasje wat gedronken. We kwamen ook veel dieren tegen, zebra's (vraag me niet hoe maar ze liepen daar echt los) eekhoorntjes, zeehonden, dolfijnen en een heleboel vogels!

Later in de middag kwamen we aan in San Francisco. Een erg grote stad met super veel pastel gekleurde huizen. Verder naar het centrum is er meer hoogbouw. Ons hotel was snel gevonden. De rij bij de receptie ging helaas wat minder snel.
Er zijn hier vooral heel veel 'vreemde' lui..leuke hippies?....mmm nee nog niet gezien....morgen misschien!

S'avonds hebben we gegeten in een echt Amerikaans restaurant! Vliegtuigen en auto's aan het plafond en aan de muren! Dat was erg leuk! Daarna terug gelopen maar het hotel en lekker slapen. Het is best een vermoeiende dag met al die indrukken.