Van Honolulu naar San Francisco naar Amsterdam - Reisverslag uit Enschede, Nederland van Vera Linde - WaarBenJij.nu Van Honolulu naar San Francisco naar Amsterdam - Reisverslag uit Enschede, Nederland van Vera Linde - WaarBenJij.nu

Van Honolulu naar San Francisco naar Amsterdam

Blijf op de hoogte en volg Vera

07 Augustus 2013 | Nederland, Enschede

De terugweg is begonnen. S'avonds tegen 11 uur stapten we in het busje naar het vliegveld. Op het vliegveld wat gezeten en gedronken in een restaurantje.

We hadden naar het vliegtuig toe behoorlijk wat controles. We dachten alles goed gedaan te hebben maar in mijn tas zat een dikke pot parfum en in Roderiks tas zat nog een flesje water! Hahah oeps!! Mijn parfum bleef gelukkig onopgemerkt! Pwieeew....die dikke fles ga ik echt niet weggooien!!

In het vliegtuig hebben we ons weer vermaakt met films oleeej!
Na een vlucht van 6 uur kwamen we aan op San Francisco. Hier moesten we ons 8 uur vermaken! Een hapje, een wc-bezoekje, een rondje lopen, even op internet...en gaaaap zo gingen de uren voorbij!

Op naar Amsterdam! Films kijken tot we er bij neervallen! We waren inmiddels zo'n 40 uur op (met tijdsverschil en dagen omgerekend) we konden niet meer slapen van vermoeidheid. Alle films die we nog wilden bekijken hebben we gezien!!

Na een reis van 48 uur kwamen we dan aan op Schiphol, waar Ben en Paula op ons stonden te wachten! Paula had ons een broodje kaas gemaakt en zo konden we heerlijk onze verhalen delen in de auto!
Lekker naar ons eigen huis!

We kunnen terug kijken op een super mooie reis!!