Van Amsterdam naar Los Angeles - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Vera Linde - WaarBenJij.nu Van Amsterdam naar Los Angeles - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Vera Linde - WaarBenJij.nu

Van Amsterdam naar Los Angeles

Blijf op de hoogte en volg Vera

13 Juli 2013 | Verenigde Staten, Los Angeles

Vandaag was het dan zover we vertrokken naar Los Angeles.
Ben en Paula brachten ons naar schiphol en na een lekker kopje thee bij de Burger King gingen we het vliegtuig in.

Roderik heeft zich 11 uur vermaakt met lezen en muziek luisteren en ik heb 4 films gekeken! Een erg goede tijdsbesteding dus!

Daar waren we dan Los Angeles! Eerst moesten onze handen en ogen gescand worden want anders kwamen we het land niet in. De rij was dan ook belachelijk lang, want voordat iedereen er in mag dat duurt wel even.

Gelukkig stond er een bus die ons naar de huurauto bracht. Daar aangekomen kregen we een ini minni auto voor onze neus. Dat waren we natuurlijk niet van plan! Als we iets bijbetaalde kregen we een grotere wagen. We hadden wel even het idee dat ergens niet klopte dus hebben we nog even flink gepraat en gehandeld. Nu hebben we een super grote SUV Jeep. We moesten wel iets bijbetalen maar dat is het zeker waard.
De man vertelde ons dat de sleutels in de auto's zaten dus we mochten er zelf wel eentje kiezen. Dat werd natuurlijk de grootste en mooiste die erbij zat!

We kwamen er meteen achter dat de wegen in Los Angeles mega druk zijn. Overal auto's en grote kruispunten. Ook is een N of S erg belangrijk bij het vinden van de weg. We reden meteen al een half uur om. Wij reden namelijk allang in South LA ipv North LA oeps......maar goed we hadden meteen al veel gezien. We kwamen er ook achter dat je in een automaat noooooit je linker voet gebruikt! We zijn gelukkig wel goed in ons hotel gekomen!
Nog even snel onze eerste hamburger gegeten en toen slapen!
We waren moe van het reizen en alle indrukken!