Gambia en hitte - Reisverslag uit Sere Kunda, Gambia van Vera Linde - WaarBenJij.nu Gambia en hitte - Reisverslag uit Sere Kunda, Gambia van Vera Linde - WaarBenJij.nu

Gambia en hitte

Blijf op de hoogte en volg Vera

15 Oktober 2013 | Gambia, Sere Kunda

S.morgens vroeg met de shuttlebus naar schiphol. Na een ontbijtje en een prima vlucht van 6 uur kwamen we al in Gambia aan! We stapten het vliegtuig uit en whoeeeei hitte! Het was er meteen lekker 38 graden hehe!
Na de douane door te zijn gegaan en de koffer gepakt te hebben konden we in de bus. Binnen een half uurtje stonden we al relax bij ons hotel!

Ons hotel is een simpel Afrikaans hotel, erg leuk! We hebben een blauwe kamer haha! Eeerg blauw! Maar mooi blauw is niet lelijk :)

We hebben lekker een duik genomen in het zwembad waar we pal tegenover zitten. Hierna gingen we opzoek naar het strand. We moeten eerst de straat over lopen maar dit is prima. We kwamen in een super de luxe 5 sterren hotel terrecht, waar de vliegtuigbemanning al lang uit lag te chille! We hebbe hier heerlijk wat gedronken en zijn tegen de avond terug gegaan om te douche.

s'avonds hebben we Alladin gebeld voor een taxi. Hij vloog ons letterlijk om de hals. Wat een aardig man! Hij vertelde over Jet en Bert en had een grote lach op zijn gezicht! Erg leuk! We hebben lekker wat gegeten op de strip en zijn daarna ook lekker gaan slapen.

Tijdens het eten maakten we nog wel weer even kennis met de wel bekende stroomuitval. Een compleet restaurant met gasten....plop in het donker haha! Er waren mannen met trommels die ons hebben vermaakt haha erg grappig! Niemand die zich eraan stoorde dat de rest van de maaltijd in het donker was!