Ubud - Reisverslag uit Banjar Ubud Kelod, Indonesië van Vera Linde - WaarBenJij.nu Ubud - Reisverslag uit Banjar Ubud Kelod, Indonesië van Vera Linde - WaarBenJij.nu

Ubud

Blijf op de hoogte en volg Vera

21 Juli 2016 | Indonesië, Banjar Ubud Kelod

Een nieuwe dag, nieuwe kansen! Op weg naar Ubud was de planning! Eerst even ontbijten op het strand want de zon scheen volop! Daar meteen een taxichauffeur geregeld en zo zat ik een half uur later in de taxi naar Ubud!

De chauffeur was aardig en vertelde ondertussen over Bali en de omgeving. We reden langs een grote waterval waar ik even uitstappen kon! Een klim van zweet niveau maar wel de moeite waard! Zonder schaamte gebruik ik inmiddels mijn selfiestick hahah! Dus alles is vast gelegd! Na de waterval gingen we door naar de rijst terrassen, om daar aan te komen en compleet overvallen te worden door een bui!! WTF.....Dus een prachtige regenfoto en snel weg hier!!

Op naar de eindbestemming Ubud! Jeetje wat een drukte hier zeg!! Zelfs de chauffeur was er wel klaar mee en zei anders ga je er hier uit en zoek je je hotel.....haha! Pardon? dat dacht ik niet vriend!! Met een glimlach en maps.me werd ik vervolgens recht bij mijn hotel afgezet! Huppa now we're talking!!

Mijn kamer is prima en heeft een mooi balkon, gelukkig net iets achteraf zodat ik niet midden in de drukte zit! Binnen is het weinig bijzonders maar daar ben ik natuurlijk ook niet veel te vinden!
Ik besloot maar eens rond te neuzen in deze chaos! Ik liep ongeveer 30 min toen ik bij het apenbos aankwam! Yeaaah dat vind ik leuk!! Overal apen die je plagen, prachtige natuur en genoeg om te kijken! Zelfs toen ik even zat en niks deed probeerde een kleintje mijn tas open te maken! Hahah...maken dat je weg komt....kijken is uitdagen!!

Hierna in een rondje de bult weer op terug richting hotel, pwiew aangekomen begon het te regen, goeie timing! Vera lag dus mooi optijd te slapen en dat mocht ook wel na ongeveer 4 uur te hebben gewandeld!!

s'morgens mocht ik mijn ontbijtje kiezen! Nice!! Pannenkoeken met banaan graag! Heerlijk eten op het balkon, ondertussen even met de buurtjes gekletst!

Daarna stond ik voor de keus.....scooter of geen scooter....ok scooter dus! Niet met 100% zekerheid want ik ben niet echt gemaakt voor die dingen! Voor 3 Euro had ik de hele dag mijn crossmonster in bezit!! Voor 50 cent werd deze vol getankt! Goeie deal!

Het begin was even wennen maar al snel had ik besloten dat IK dit ding ging besturen en niet andersom hehe! Mijn zinnen stonden natuurlijk nog op de rijstvelden, na 30 min rijden kreeg ik deze ook prima te zien!! Zonder regen dit keer! Eenmaal de smaak te pakken ging ik ook opweg naar de vulkaan, grote tempel, meer en olifanten grot! Het was een prachtige tocht!! Heerlijk om lekker zelf te rijden en zelf te kunnen gaan en staat waar je wilt! Ik heb een paar keer getoeterd naar de toeristenbusjes atjoooooo....luitjes!! Waar ik begon met 30 km per uur ging ik een paar uur later als een volleerde Balinees 60 km, inclusief toeter...wat hier betekend....pas op hier rij ik....of....aan de kanten mafkees....of....maak eens aan slome hehe!

Tussendoor ben ik ook nog even langs de yoga barn gereden om wat info te krijgen, hier ook de beste chickensandwich ooit gegeten!! Onbeschrijfelijk lekker! Nog even gekletst met een meisje uit Australie, dat wasmachine erg gezellig!

s'avonds hadden ik afgesproken met een italiaan maar die was onvindbaar hahah dus ben ik mooi alleen naar het Balinees dansen gegaan! Dat was leuk om eens gezien te hebben!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Indonesië, Banjar Ubud Kelod

Bali 2016

Vakantie naar Bali

Recente Reisverslagen:

31 Juli 2016

Seminyak

27 Juli 2016

Gili trawagang

25 Juli 2016

Ubud

21 Juli 2016

Ubud

19 Juli 2016

Seminyak
Vera

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 94
Totaal aantal bezoekers 23196

Voorgaande reizen:

19 Juli 2016 - 01 Augustus 2016

Bali 2016

20 Juli 2014 - 05 Augustus 2014

Thailand 2014

14 Oktober 2013 - 21 Oktober 2013

Gambia 2013

12 Juli 2013 - 08 Augustus 2013

Amerika 2013

22 Augustus 2008 - 19 September 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: