Seminyak - Reisverslag uit Seminyak, Indonesië van Vera Linde - WaarBenJij.nu Seminyak - Reisverslag uit Seminyak, Indonesië van Vera Linde - WaarBenJij.nu

Seminyak

Blijf op de hoogte en volg Vera

19 Juli 2016 | Indonesië, Seminyak

Het was weer eens zover alleen op reis! Dit keer werd het Bali! Can i do it? Of course i can!

Nadat papa en mama mij hadden afgezet op schiphol kon het avontuur beginnen! Eerst besloot ik maar eens heel veel mensen voor te kruipen want pwiewww wat was het druk!
Ik belande in een prima vliegtuig naast een gezellig gezin! Heerlijk 3,5e film weg gekeken en nog wat spelletjes gedaan!

Eenmaal op kuala lumpur ging ik als een speer....als een volleerde backpacker en solo reiziger ging in de metro (what the hell) naar mijn gate! Om vervolgens in dit vliegtuig alleen maar te slapen want ik had nog wat tegoed door de films hehe!

Aangekomen op Bali ging het ook allemaal super! Binnen een kwartier zat ik in de taxi naar mijn hotel!

Heerlijk even rond gelopen in het dorpje en lopen klooien op Internet, zo kwam het dat ik een jongen tegen kwam die vroeg of ik mee ging wat eten! Bam...mijn eerste avond met een knappe Canadees in een indiaans restaurant....dat had een stuk slechter gekund toch?....hierna nog een drankje bij het strand gedronken! Het was een leuke avond!

De volgende ochtend sliep ik uit! Ik had nog steeds slaap in te halen hehe! Toen het klaar was met miezeren (ik zeg niet dat het regende) was het tijd om mijn verhalen van de avond er voor waar te maken! Surfen....how hard can it be right?

Ik was nog geen twee minuten op het strand en liep tegen de Canadees aan! Zo kwam het dus dat ik binnen no time privlees had en geen bord hoefde te huren! Lucky me....surfen en een gezellige middag met een knappe Canadees!
Het surfen ging me wel redelijk goed af! De golven zijn hier echt mega hoog, maar ik kon zelfs een aantal keren blijven staan! God dank geen afgang voor mij dus hahah!

S'avonds werd het tijd om maar eens alleen wat te doen! Ik ging naar een sushibar waar de sushi vanzelf langs je tafel komt via een draaischijf! Whoeeei nomnomnom!

Seminyak was zee geslaagd! Tot nooit meer ziens knappe Canadees!
Nu op naar Ubud!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Indonesië, Seminyak

Bali 2016

Vakantie naar Bali

Recente Reisverslagen:

31 Juli 2016

Seminyak

27 Juli 2016

Gili trawagang

25 Juli 2016

Ubud

21 Juli 2016

Ubud

19 Juli 2016

Seminyak
Vera

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 85
Totaal aantal bezoekers 23174

Voorgaande reizen:

19 Juli 2016 - 01 Augustus 2016

Bali 2016

20 Juli 2014 - 05 Augustus 2014

Thailand 2014

14 Oktober 2013 - 21 Oktober 2013

Gambia 2013

12 Juli 2013 - 08 Augustus 2013

Amerika 2013

22 Augustus 2008 - 19 September 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: