Ko chang 2 - Reisverslag uit Ko Chang Tai, Thailand van Vera Linde - WaarBenJij.nu Ko chang 2 - Reisverslag uit Ko Chang Tai, Thailand van Vera Linde - WaarBenJij.nu

Ko chang 2

Blijf op de hoogte en volg Vera

27 Juli 2014 | Thailand, Ko Chang Tai

Vandaag werden we wakker uit ons klamboe bedje!!
We hebben een prima ontbijt bij het hotel in zitten, deze eten we op aan een tafeltje 20 meter van de zee! Hierna huren we een scooter want zo kun je het eiland het beste zien. Ze doen hier niet zo moeilijk allemaal, lever je rijbewijs in en voor 9 euro heb je twee dagen je eigen crossmonster! Prima dus!

Spullen pakken en de weg op! Het is soms best eng want het eiland is behoorlijk bergachtig dus er zijn soms steile wegen! Roderik denkt soms dat hij thais is en scheurt alle bergen af....maar krijgt dan weer een gil van achter...niet zoooo hard!!!

We reden naar een waterval! 500 meter in de jungle lopen voelt hier al 5km haha! We kwamen bij een hoge waterval waar het bijna verlaten was! Er zwommen nog maar twee mensen dus het was een plaatje! Ik heb ook even gezwommen het water was heerlijk maar de vissen erin wat minder. Het zijn dezelfde vissen als bij een visspa! Ze eten dus de dode huid op door zachtjes aan je te bijten. Allemaal heel leuk maar niet al die vissen uitgegroeid zijn tot grote mega vissen! Als die een hap nemen is het toch wat minder leuk hahahah!! We genoten even van het plekje en toen was de rust over, de toeristen werden ook wakker en wat eerst een rustig plekje was veranderde in een druk bezochte plek!! Wij gingen weer verder!!

We reden de hele kustroute af! Mooie stranden, kleine dorpjes en hoge bergen! We stopten bij het backpackers deel, lonley beach! Een hippie achtig rustig dorpje! Heel erg leuk! We ploften ons op een heerlijk strandterrasje waarbij de stoelen bestonden uit kussen om op te liggen! Heerlijk dus!! Het is nu laag seizoen dus er was hier ook helemaal niks te doen! Heerlijk rustig en gezellig!

We reden weer verder naar een andere waterval! Deze was een stuk kleiner en hier was zelfs helemaal niemand!! Hahaha dat was dan ook wel weer een beetje vreemd! De waterval lag midden tussen de wilderige jungle en kwam toch een beetje creepy over.....er lag nog een verlaten zonnebril!! We zijn er niet zo lang geweest...waarschijnlijk te veel enge films gekeken hahah! Op de terugweg kwamen we nog een hippie tegen die de waterval ook zocht....toen hij hoorde dat er niemand was vond hij dat ook wel vreemd hahahah!

We reden terug en aten wat in een restaurantje. Roderik was iets te enthousiast met de kruiden hahaha!! Die stond zowat in de fik!! Nog even aan het zwembad/strand liggen. Hier kwam er heel gezellig een poes midden op mijn schoot liggen haha verwend beest! s' avonds wat eten op straat! Toen we bij de kraampjes stonden begon het keihard te regenen....hahah keihard!! Met als gevolg...dat we allebei doorweekt waren!! Het was gelukkig nog steeds heerlijk warm dus geen probleem!! We hebben wat gedronken op ons balkon!

Nu schijnt de zon weer volop, geen wolkje te zien!! Een bui s' nachts is dus geen probleem!! Toedeloeeee!!

• 27 Juli 2014 - 08:59

Mama/papa:

Twee verzopen katten ha!! Heerlijk genieten kus ons