Honolulu - Reisverslag uit Honolulu, Verenigde Staten van Vera Linde - WaarBenJij.nu Honolulu - Reisverslag uit Honolulu, Verenigde Staten van Vera Linde - WaarBenJij.nu

Honolulu

Blijf op de hoogte en volg Vera

02 Augustus 2013 | Verenigde Staten, Honolulu

Aloha, vanaf Hawaii!

Vanmorgen eeerug vroeg moest we uit ons bedje! We vlogen namelijk om half 9 al naar Hawaii! Gelukkig reed de shuttlebus van het hotel 24 uur dus we namen mooi het busje en werden bij het vliegveld afgezet! Handig!

Op het vliegveld het gebruikelijke wachten, niks bijzonders dus! De vlucht duurde 6 uur, nog best lang, we kregen gelukkig wel drinken onderweg! We vlogen met Delta en waaauw wat een mooi schermpjes! Net kleine tablets die ingebouwd zijn in de stoel! We hebben ons dus lekker vermaakt met films! Ik koos voor de klassieker Jurassic Park hahah, we zaten nog zo in Hollywood!

Daar waren we dan....Hawaii! Aloha! We namen een citybus naar de stad. Dit duurde zeker nog een uur, gelukkig kwamen we iemand tegen in die bus die ook naar ons hotel moest en zo hoefde we niet te zoeken! Haha wij hadden namelijk geen idee waar we er uit moesten! Dat is ook een beetje lastig gokken op een rit van een uur!

Ons hotel heeft veel slechte recenssies op internet, we waren dus erg benieuwd! Ik weet niet wat die mensen te zeuren hebben maar het was prima! Netjes, verzorgd, onbijt, handdoek service voor het strand, 3 min lopen naar het strand, midden bij de winkels! Prima dus! Geen klachten voor ons!

Er was natuurlijk maar 1 ding wat we gingen doen! To the Beach!!
Bikini aan en whoeeeeei! Mooie blauwe zee en prachtige golven! De surfers liggen hier dan ook in grote getale in het water! Heerlijk!
De golven had ik wat onderschat want na heerlijk mijn voetjes in de branding gezet te hebben, werd ik bij de eerste golf.......Bam....al flink onderuit gehaald! Resultaat: ik lag weer voor in de branding in een niet zo'n charmante positie! Roderik lachen natuurlijk vanuit het water!

S'avonds hebben we wat gegeten! Beetje rond gelopen en gewinkeld! We waren best moe want ook hier is weer tijdsverschil! We schelen nu precies 12 uur met Nederland! Dus voor jullie truste....wij gaan naar the beach!!