Los Angeles - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Vera Linde - WaarBenJij.nu Los Angeles - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Vera Linde - WaarBenJij.nu

Los Angeles

Blijf op de hoogte en volg Vera

02 Augustus 2013 | Verenigde Staten, Los Angeles

Vandaag is onze laatste dag in Los Angeles. We hebben alles gezien en er staat niks meer op het programma. Eerst maar eens uitslapen dus!

Later in de ochtend zijn we nog even wezen winkelen. Ik heb hier dan toch eindelijk mijn bikini gevonden! Wie had dat nog verwacht! (Ik in ieder geval niet meer) Whooooei, dat wordt pronken in Hawaii haha!

Helaas was het hierna tijd om de auto in te leveren. Ze deden totaal niet moeilijk en keken eigenlijk nergens naar! De auto was super vies maar dat maakte ze allemaal niks uit! We hebben even uitgerekend wat we nu totaal aan km gereden hebben:

*roffel* *roffel* 5480 km Aardig wat dus in zo'n relatief korte tijd!

We namen de shuttlebus naar het vliegveld en vanaf hier weer de shuttlebus naar het hotel! We hebben bij het hotel nog lekker even bij het zwembad gelegen.

S'avonds afgesloten met een echte Amerikaanse hamburger! Haha dat hoort er wel bij hé! Vannacht moeten we er alweer uit want morgen vroeg om half 9 onze tijd vliegen we naar Hawaii!