San Diego - Reisverslag uit San Diego, Verenigde Staten van Vera Linde - WaarBenJij.nu San Diego - Reisverslag uit San Diego, Verenigde Staten van Vera Linde - WaarBenJij.nu

San Diego

Blijf op de hoogte en volg Vera

31 Juli 2013 | Verenigde Staten, San Diego

We hebben twee nachten in San Diego en dit keer geen ontbijt in het hotel, dat betekend dus uitslapen! Yeaaah! Rond een uur of half 11 zijn we op ons dooie gemakje naar de starbucks gelopen voor een ontbijtje en toen moest er maar weer eens iets gedaan worden. In San Diego is er genoeg te doen, De San Diego Zoo, Sea World en mooie stranden. Toch wilde we geen van allen vandaag bezoeken. San Diego ligt namelijk ook maar een klein stukje van de grens met Mexico! Nice!

Wij hadden onze zinnen gezet op Mexico vandaag! Volgens Dennis Storm, (ja die van het programma 3 op reis) was het een makkie.....de groen tram lijn, de blauwe tram en tadaadaaa Mexico ligt aan je voeten! Dat kunnen wij ook natuurlijk! Dennis had helemaal gelijk! Na een toch wel iets langer ritje kwamen we bij de grens. Het wordt aangeraden om dit lopend te doen en niet met de auto! Het is de drukste grensovergang ter wereld!

We kwamen de tram uit en zagen al snel....'het pad naar Mexico' binnen 2 minuten waren we al het land binnen! Waaaauw dat ging snel! We keken even rond en zagen inderdaad wel honderden auto's die een poging deden om vanuit Mexico de USA in te komen. Yes wij waren
lopend! pwieeew!

Het duurde ongeveer nog een halve minuut toen we ook de eeeenorme rij met mensen opmerkte die weer terug wilde naar de USA! Zonder overdrijven....een rij van Ten Tusscher in Enschede naar Lonneker! Aaaaarg....wij waren lopend! Dit had Dennis er niet bij gezegd!

We hebben dus niet veel langer dan 10 minuten in Tijuana rondgelopen om daarna maar braaf achter in de rij terug naar de USA aan te sluiten. De meeste tijd in Mexico hebben we dus besteed met de rij terug hahaha!
Toen we eindelijk bij de paspoortcontrole waren was die beste man ook nog zo vriendelijk om te vragen of we het leuk hadden gehad in Mexico! Ik vertelde hem dat het gezellige deel wel erg kort was......waarop hij zei...ooowh dan moet je s'avonds iets komen eten dan is de rij super kort!
Hahah mooi niet dat we dat gaan uitproberen ;)

We waren weer veilig in de USA en hebben nog maar eens een shoppingmall opgezocht! De tram reed er toch langs! Erg vervelend!
Hierna nog iets gegeten en toen richting hotel!

We hebben dus de hele dag er overgaan om 10 minuten in Mexico te zijn! Yeaaah we zijn er geweest en het was super leuk maar beste Dennis wil je de volgende keer ook de terugweg beschrijven in je programma's?

• 01 Augustus 2013 - 08:21

Carmen:

Haha! Maar je kunt wel mooi zeggen dat jullie te voet naar Mexico zijn geweest!!