Scottsdale - Reisverslag uit Scottsdale, Verenigde Staten van Vera Linde - WaarBenJij.nu Scottsdale - Reisverslag uit Scottsdale, Verenigde Staten van Vera Linde - WaarBenJij.nu

Scottsdale

Blijf op de hoogte en volg Vera

28 Juli 2013 | Verenigde Staten, Scottsdale

Vandaag is het zondag, zondag betekend nationale rustdag, dus ook voor ons! We bleven nog een dag in ons drankparadijs Scottsdale! We ontbeten in het bijbehorende restaurant. Gingen vervolgens nog een drankje drinken bij de Starbucks. Hierna hebben we de shoppingmall van Scottsdale eens bekeken.

Buiten is het ontzettend warm zonder een wolkje! Je kunt dan maar beter in een shopping mall zijn toch? Roderik heeft dan ook een lekker dik vest gekocht want je weet maar nooit waar we nog terrecht komen! Na de shopsessie zijn we naar het zwembad gegaan.

In het zwembad was er dit keer weinig te beleven. We hebben wat gezwommen, gelegen en ons kleurtje bij gewerkt! Tijdens happy hour hebben we wat cocktails gedronken en s'avonds iets gegeten!

Hahaha eigenlijk komt het er gewoon op neer dat we geen reet gedaan hebben vandaag! Nationale rustdag......tot morgen!

Veel kijkplezier met de enige foto van vandaag!

• 29 Juli 2013 - 12:25

Jet:

Hallo cowboys,

Wat een ander wereldje hè!
    En wat hot. Goed dat er cocktails zijn en zwembaden.
    Hebben jullie nog biefstuk gegeten bij deningang van de Grand Canyon?
    Veel plezier in Scottsdale en vervolgers. Wij genieten nog steeds van het heerlijke Friesland. Kus Jet