Van St. George naar Page - Reisverslag uit Page, Verenigde Staten van Vera Linde - WaarBenJij.nu Van St. George naar Page - Reisverslag uit Page, Verenigde Staten van Vera Linde - WaarBenJij.nu

Van St. George naar Page

Blijf op de hoogte en volg Vera

25 Juli 2013 | Verenigde Staten, Page

Vandaag hadden we een relax dagje. Eerst hadden we een luxe en groots ontbijt in ons hotel. Donuts, wafels, toetjes...jammie!

De rit naar Page duurde maar vier uurtjes. Onderweg bezoeken veel mensen al Canyons maar wij wilden vooral Lake Powell zien. Dit is een groot meer die in de loop der jaren 'zelf' canyons heeft gemaakt. Het resultaat mag er zijn! Een mega groot meer met ontzettend veel zijtakken. Alle wanden lijken net rode fjorden! Erg mooi! In dit Lake zit ook een grote dam gebouwd. Het is de Hooverdam in het klein...nou ja klein het ding is nog enorm!

We wilden eigenlijk in het meer gaan zwemmen maar hadden geen handdoeken. Om nu met de spier witte handdoeken van het hotel op het rode zand te gaan zitten leek ons ook niet zo'n goed plan! Gekukkig had ons hotel een zwembad en hebben we hier weer heerlijk gelegen.

S' avonds zijn we nog even de 'canyons' met zonsondergang gaan bekijken! Dan zijn ze misschien nog wel mooier dan s' middags! Het rode krijgt dan een mooie gloed! We hebben nog wat gegeten bij Denny's Dinner! Een echte Amerikaans restaurantje!

Nu liggen we in een ontzettend grote lounge-lig-stoel bij het zwembad. Het is hier nog erg warm en al donker, nog even genieten dus met een Corona erbij!

• 26 Juli 2013 - 21:33

Jet:

Zo Las Vegas zitter op. Wat een spektakel hè!
    Nu de natuur in naar de Canyons.
    Sun set en sun rise let op de mooie kleuren.
    We volgen jullie vanuit Heeg op de voet.
    Geef jullie ogen de kost en blijf genieten van alle indrukken en vooral van elkaar.

Liefs,
    Jet