Van Las Vegas naar St. George - Reisverslag uit Hurricane, Verenigde Staten van Vera Linde - WaarBenJij.nu Van Las Vegas naar St. George - Reisverslag uit Hurricane, Verenigde Staten van Vera Linde - WaarBenJij.nu

Van Las Vegas naar St. George

Blijf op de hoogte en volg Vera

24 Juli 2013 | Verenigde Staten, Hurricane

Vanmorgen hebben we Las Vegas achter ons gelaten en zijn we vertrokken richting St. George. We waren nog behoorlijk moe en lam dus we besloten de Hooverdam over te slaan. We merken dat de afstanden toch behoorlijk groot zijn en de vermoeidheid soms ook toeslaat. We moeten keuzes maken in wat we willen zien want anders zitten we de hele dag in de auto.

Helaas voor de Hooverdam dus...maar hallo Zion National Park! Dit park staat bekend om zijn enorme rode rotsformaties. Het is net of je in het wilde westen terrecht bent gekomen! We rijden de staat Utah in en dat merk je meteen. Rode rotsen, cowboys en veel paarden langs de weg. De weg naar het park is redelijk simpel (we raken gewend door al het grootse om ons heen) Het park daar in tegen is echt weer prachtig. Net als je hier denkt het kan niet groter en indrukwekkender dan is er wel weer iets wat het overtreft! Erg mooi!

Na een tijdje verlaten we het park weer en gaan we op weg naar St. George. Een rustig en simpel stadje. Dit vinden we nu geen enkel probleem na de drukte van Vegas! We liggen 3 uur aan het zwembad en slapen een beetje bij. Dit is ook vakantie! S'avonds pakken we de auto en rijden we naar een restaurantje. Hier eet Roderik zijn eerst T-bone steak! Heerlijk!
We gaan hierna terug naar het hotel en besluiten vroeg te gaan slapen!