Las Vegas - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Vera Linde - WaarBenJij.nu Las Vegas - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Vera Linde - WaarBenJij.nu

Las Vegas

Blijf op de hoogte en volg Vera

23 Juli 2013 | Verenigde Staten, Las Vegas

Vandaag sliepen we uit! Ooowh wat heerlijk! Om half 10 zijn we langzaam in de benen gekomen en hebben we de auto gepakt naar de Strip! We hebben alles gezien. De hele Strip! Het is ongelovelijk wat ze hier met de hotels gedaan hebben! Het lijkt wel een grote concurrentiestrijd onderling. Luxor heeft een echte piramide, Mandaly Bay een aquarium met haaien, New York een hele skyline en Parijs een echte eiffeltoren! Ze zijn hier in de woestijn zeker allemaal bevangen door de hitte! Toch is het overdag niet te vergelijken met s'avonds als de lichtjes aan gaan! Dan is de kermis voor volwassenen compleet en stiekem geweldig!

We zijn ook nog even langs de verschillende weddingchapels gelopen. Trouwen als Elvis, trouwen in een koets, trouwen in een roze flodder auto...het kan hier allemaal! Sorry we moeten jullie telleurstellen......geen trouwerij voor ons hier in Vegas!

Onze wifi is hier in deze chaos ook een beetje van slag dus we proberen het een beetje up to date te houden! In tussen kan ik de verhalen ook al op de telefoon typen ipv de tablet. Handig zo'n digitale wereld!

Ons hotel is ook wel bijzonder...nou ja de mensen dan!
We lagen namelijk aan het zwembad en dachten...ach goss wat een opgetutte kindjes allemaal! In Amerika worden modellenwedstrijden met kinderen gehouden...en daar zitten wij midden in. Kindjes met hakjes, jurkjes, krullen en make-up! Echt te verschrikkelijk voor woorden. Om over de moeders nog maar te zwijgen!

S'avond hebben we in ons hotel wat gegeten en besloten we de shuttlebus te nemen naar de Strip. We moesten namelijk nog even over het plein van Venetie lopen. De grachten zijn compleet nagemaakt, inclusief de gondels!
Roderik heeft in een grote shoppingmall nog een horloge gevonden en daarna was het tijd voor de laatste 'must have' in Las Vegas.....op de foto met Alan van de film The Hangover! Gelukt! Yeaaah!
We hebben nog even iets gedronken en zijn toen terug gegaan naar het hotel!

Het echte gokken dan zullen jullie denken?.....Dat kwam aan het eind van Las Vegas natuurlijk! Je kunt niet naar je kamer lopen zonder even te proberen om het grote geluk onze kant op te laten gaan!
Stel je voor.......*zucht* .......Vera aan een gokkast en met 1 druk op de knop hup 30 dollar winst! Oooowh Yeah! Natuurlijk was ons gokavontuur een beetje kort geweest als we meteen akkoord waren gegaan dus hebben we braaf alles weer vergokt! Hahaha! Later nog een beetje winst, weer een beetje verlies, een beetje winst en een beetje verlies...kortom Vegas heeft ons niet rijk gemaakt maar die gokkasten hebben ons wel een erg leuke avond gegeven!

What happens in Vegas.....stays in Vegas!

• 24 Juli 2013 - 08:09

Jet:

Lieve Vera en Roderik,

Kiek oet Veur oe geld, want ie bint het zo kwiet.
    Wat een stad hè Las Vegas. En dat midden in de woestijn.
    Wij logeerden in Luxor. Echt een stad om niet te vergeten. Veel bruidjes gezien?
    Gekke mensen die Amerikanen, maar je mag het niet missen.
    Wij zijn hier ook heerlijk aan het genieten. Heeg geen kermis, maar wel heel relaxed.
    Wouw wat een wereldstad.......
    Goede voortzetting en tot mails.

Liefs,
    Jet