Van San Francisco naar Lake Tahoe - Reisverslag uit South Lake Tahoe, Verenigde Staten van Vera Linde - WaarBenJij.nu Van San Francisco naar Lake Tahoe - Reisverslag uit South Lake Tahoe, Verenigde Staten van Vera Linde - WaarBenJij.nu

Van San Francisco naar Lake Tahoe

Blijf op de hoogte en volg Vera

19 Juli 2013 | Verenigde Staten, South Lake Tahoe

Vandaag gingen we van San Francisco naar Lake Tahoe. Een erg mooi groot meer midden in de bergen. We hadden geluk want als eerste ging ons route precies over de Golden Gate Bridge. Helaas zat deze nog meer in de wolken dan gisteren maar toch....we zijn er overheen gereden.

De eerste twee uur van de reis was een beetje saai. Niet echt een boeiend landschap, plat, gras, water en niet echt leuke stadjes. Hier zijn we dus snel door gereden. De weg werd gelukkig al snel een stuk mooier, de bomen werden groter en de bergen kwamen inzicht. Het duurt hier nooit lang voordat het landschap veranderd en na een half uurtje zaten midden in bossen en bergen. Prachtig! Het weer veranderde lekker mee en zo gingen we van 20 graden in San Francisco naar 31 in Lake Tahoe. Oooowh Yeah.

Lake Tahoe is erg gezellig. In de winter is het een skidorpje en dat kun je ook goed zien aan de huizen. In de zomer is het een badplaats aan het meer. We hadden ons hotel al snel gevonden en dit was dit keer pure luxe. In ons hotel zit een super groot casino. In onze kamer een mega groot rond bad! Welkom in Nevada!

We hebben snel onze zwemspullen gepakt en hebben heerlijk drie uur aan het meer gelegen! Ons kleurtje bijwerken. S'avonds het bad maar eens uit geprobeerd en hierna lekker gegeten. We konden het niet laten en hebben ons geluk gezocht in een gokkast. Hier was ons geld sneller weg dan we met onze ogen konden knipperen en we zijn dus maar snel terug gegaan naar de hotelkamer. We krijgen immers Vegas nog......je weet maar nooit!

• 20 Juli 2013 - 11:26

Paulien :

Elke keer weer genieten van jullie berichtjes en apps!!!Vooral die Mooie foto's.En dat gokken in casino's.....!!!Niet doen ...... hihi!!!Geniet nog van al dat moois.Dikke zoen van ons allen !Paulien