De laatste dag - Reisverslag uit Hanoi, Vietnam van Vera Linde - WaarBenJij.nu De laatste dag - Reisverslag uit Hanoi, Vietnam van Vera Linde - WaarBenJij.nu

De laatste dag

Door: Vera

Blijf op de hoogte en volg Vera

19 September 2008 | Vietnam, Hanoi

Gisteren was mijn laatste dag! Ik heb heerlijk niks gedaan haha,
beetje uitgeslapen, souveniers gekocht en nog even een pagode bezocht :) Eigenlijk een echte rust dag dus!

S'avonds had ik met Aletta afgesproken! Eerst hebben we wat gegeten, ik heb de spring rolls maar genomen want het was tenslotte de laatste keer dat ik Vietnamees kon eten! Hierna hadden we een voorstelling van een huisgenootje van haar! Het waren kleine toneelstukjes in een soort cabaret verpakt! Heel erg grappig, omdat ze ook een paar stukjes hadden met typische vietnamese dingen erin!
Hierna hebben we nog even wat gedronken, het was een erg gezellige avond!

Vanmorgen heb ik weer lekker uitgeslapen (al is dat tegenwoordig gewoon half 9/9 uur hoor) Toen moest ik al mijn pruttel in mijn tas zien te krijgen! Hoe verstop ik souverniers en krijg ik al mijn spullen weer fatsoenlijk in de tas?!! Hierna eventjes wat gegeten en nog maar een jurkje besteld! Nog iets later uitgecheckd in mijn hotel en toen moest ik nog een paar uurtjes wachten tot dat ik naar het vliegveld kon!

Morgenochtend om 10 voor 6 land ik op schiphol, als alles goed gaat natuurlijk ;)

veel liefs Vera

• 19 September 2008 - 05:14

Jorieke:

Hoi Vera,

Ik denk dat je terug kunt kijken op een enorme leuke en leerzame reis!
    Denk dat iedereen nu wel naar het land wil nu we jouw foto;s en verhalen hebben gezien!
    Een hele goede terug vlucht!!

Groetjes, Jorieke

• 19 September 2008 - 07:08

Peter Floyd:

Hee Veer,

Je komt alweer terug dus, als we mekaar een keertje zien in de stad ofzo moet je me alles vertellen hoor. Je overvloed aan mailtjes maakt duidelijk dat je genoeg hebt. Ik heb ze alleen lang niet allemaal kunnen lezen door tijdgebrek. Maar ik kan er wel uit opmaken dat je het ontzettend mooi hebt gehad, leuk voor je :)

Fijne reis terug!

liefs