De laatste dag - Reisverslag uit Hanoi, Vietnam van Vera Linde - WaarBenJij.nu De laatste dag - Reisverslag uit Hanoi, Vietnam van Vera Linde - WaarBenJij.nu

De laatste dag

Door: Vera

Blijf op de hoogte en volg Vera

19 September 2008 | Vietnam, Hanoi

Gisteren was mijn laatste dag! Ik heb heerlijk niks gedaan haha,
beetje uitgeslapen, souveniers gekocht en nog even een pagode bezocht :) Eigenlijk een echte rust dag dus!

S'avonds had ik met Aletta afgesproken! Eerst hebben we wat gegeten, ik heb de spring rolls maar genomen want het was tenslotte de laatste keer dat ik Vietnamees kon eten! Hierna hadden we een voorstelling van een huisgenootje van haar! Het waren kleine toneelstukjes in een soort cabaret verpakt! Heel erg grappig, omdat ze ook een paar stukjes hadden met typische vietnamese dingen erin!
Hierna hebben we nog even wat gedronken, het was een erg gezellige avond!

Vanmorgen heb ik weer lekker uitgeslapen (al is dat tegenwoordig gewoon half 9/9 uur hoor) Toen moest ik al mijn pruttel in mijn tas zien te krijgen! Hoe verstop ik souverniers en krijg ik al mijn spullen weer fatsoenlijk in de tas?!! Hierna eventjes wat gegeten en nog maar een jurkje besteld! Nog iets later uitgecheckd in mijn hotel en toen moest ik nog een paar uurtjes wachten tot dat ik naar het vliegveld kon!

Morgenochtend om 10 voor 6 land ik op schiphol, als alles goed gaat natuurlijk ;)

veel liefs Vera

  • 19 September 2008 - 05:14

    Jorieke:

    Hoi Vera,

    Ik denk dat je terug kunt kijken op een enorme leuke en leerzame reis!
    Denk dat iedereen nu wel naar het land wil nu we jouw foto;s en verhalen hebben gezien!
    Een hele goede terug vlucht!!

    Groetjes, Jorieke

  • 19 September 2008 - 07:08

    Peter Floyd:

    Hee Veer,

    Je komt alweer terug dus, als we mekaar een keertje zien in de stad ofzo moet je me alles vertellen hoor. Je overvloed aan mailtjes maakt duidelijk dat je genoeg hebt. Ik heb ze alleen lang niet allemaal kunnen lezen door tijdgebrek. Maar ik kan er wel uit opmaken dat je het ontzettend mooi hebt gehad, leuk voor je :)

    Fijne reis terug!

    liefs

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Vietnam, Hanoi

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

19 September 2008

Mijn reis

19 September 2008

De laatste dag

17 September 2008

De mekong delta

14 September 2008

Shoppen in Cholon

12 September 2008

De tunnels en geweren
Vera

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 154
Totaal aantal bezoekers 23195

Voorgaande reizen:

19 Juli 2016 - 01 Augustus 2016

Bali 2016

20 Juli 2014 - 05 Augustus 2014

Thailand 2014

14 Oktober 2013 - 21 Oktober 2013

Gambia 2013

12 Juli 2013 - 08 Augustus 2013

Amerika 2013

22 Augustus 2008 - 19 September 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: