Sitting, Waiting, Wishing - Reisverslag uit Hué, Vietnam van Vera Linde - WaarBenJij.nu Sitting, Waiting, Wishing - Reisverslag uit Hué, Vietnam van Vera Linde - WaarBenJij.nu

Sitting, Waiting, Wishing

Door: Vera

Blijf op de hoogte en volg Vera

01 September 2008 | Vietnam, Hué

Vandaag herstelde ik langzaam van mijn buikinfectie, ik lag aan het zwembad, dronk veel water, luisterde wat muziek en keek een beetje naar de mensen om mij heen. Een erg saaie dag zou je denken, maar nee hoor dat viel best mee. In het begin van de middag was ik al dat wachten en turen wel zat en besloot ik maar gewoon een tochtje te gaan maken!

Samen met mijn motormuisvriend van het hotel ging ik weer het avontuur opzoeken! We reden langs rijst velden, kleine riviertjes, grote parfumrivieren, dorpjes, en vooral heel veel tempels. Volgens mij hebben ze hier in Hue meer tempels dan huizen! Mijn motormuis stopte wanneer ik wilde en wilde hier en daar ook wel een foto nemen, dus ik was weer terug in mijn element. Hij stopte bij een oude tombe en vertelde dat ik deze maar eens moest gaan bekijken voor ongeveer een uurtje. Nog geen minuut later draaide ik mij om en was meneer vertrokken, haha toen moest ik dus wel gaan kijken in de tombe! Hij had gelijk en het was er prachtig. Na een uurtje besloot ik terug te gaan naar de ingang en daar kwam gelukkig mijn vertrouwde vriend weer aan! Hij bracht me naar uitzicht punten en nog meer tempels en ik vermaakte me prima! Na ongeveer 4 uurtjes kwamen we weer terug en kon ik genieten van een zeer verfrissende duik in het zwembad! Ik heb mijn nederlands hier even opgefrist door met twee nederlanders te praten en vervolgens mijn gebruikelijke witte boterhammen met kaas gegeten!

Kijk dit is het echte leven weer...


  • 01 September 2008 - 12:38

    Mama:

    Zo te horen is het nu al veel beter met je. Maar neem de tijd er even voor om te herstellen. Lekker verder genieten aan het zwebad en vooral van je broodjes kaas. Een echte kaasdame ben je!!!!Nu we horen nog van je en dikke knuffel.

  • 01 September 2008 - 13:02

    Jose:

    Lieve Vera, gelukkig ben je weer opgeknapt..
    Ik benijd j wel een beetje lekker rondreizen in zo'n prachtig land, het gaat je goed daar merk ik wel, en je maakt gemakkelijk contact met iedereen.. Ik blijf je verhalen volgen!
    Liefs Jose

  • 01 September 2008 - 13:50

    Annerieke :

    He Vera,

    Ik kreeg van je moeder je website-adres. Leuk om te lezen allemaal :)!! Leuke foto's ook!! Allemaal heel anders dan wat ik in Ghana en Nieuw-Zeeland heb gezien.
    Had jij geen moeite eerst om de Vietnamezen van elkaar te onderscheiden?? Aan het eind van je trip zul je merken, dat je mensen gaat herkennen, echt ;)!!

    En je hebt de grootste angst van een reiziger al meegemaakt, ziek worden. Nu kan je trip allemaal maar beter en mooier worden :)!!

    Ik wens je nog heel veel plezier, geniet er enorm van en ik zal met veel plezier en stiekem een beetje jaloezie ;) je verhalen lezen.

    Groetjes,
    Annerieke (collegaatje van je moeder van TSN)

  • 01 September 2008 - 14:29

    Aletta:

    Ah! Gelukkig ben je weer wat opgeknapt! Wat ga je morgen doen, volgens mij is alles gesloten! :S
    Ik heb nog een hoop werk in ieder geval! :(

  • 01 September 2008 - 15:14

    Ellen Van Heijst:

    Hey Vera,
    Eigenlijk spreek ik je nooit meer maar krijg je verhalen via de mail en vind het echt heel knap dat je dat durft in je eentje daar rondreizen! (zelf zou ik het ook graag willen maar die stap durf ik nog niet te nemen)
    Heel veel succes en plezier daar nog!
    Groetjes,
    Ellen (van Heijst) van park stokhors en kottenpark maar denk dat je dat nog wel weet;)

  • 01 September 2008 - 15:56

    Han:

    hoi Veer

    Ben blij dat het weer beter gaat. Wat wil je
    in Hue was het op
    30/8 37 graden met 85% vocht op
    31/8 36 graden met 82%
    01/09 35 met 84% vocht

    dus zwemmen en veel drinken en aansterken
    voor het reisje naar Hoi an.

    liefs

    Han

  • 01 September 2008 - 16:19

    Leny De Vries:

    Lieve Vera,
    Heel leuk die belevenissen.Moeders zijn altijd heel dankbaar als hun kinderen die dingen doen waar de moeders bang voor zijn.Ik hoop dat de eerste en enige keer is. Enige avonturen, enige foto's.Nog veel meer plezier,Karel en Leny

  • 01 September 2008 - 17:41

    JAWS:

    Hoi Vera!
    Fijn dat het beter met je gaat. Geniet nog even van alles om je heen en we kijken uit naar je volgende bericht.

    Liefs,

    Job
    Anke
    Wilma
    Sietske

  • 01 September 2008 - 19:55

    Paula:

    Hoi Vera,
    Ontzettend leuk om je reisverhalen te lezen. Het was wel even schrikken om te horen dat je onderuit bent gegaan. Gelukkig las ik in je laatste bericht dat het al weer wat beter gaat. Nog heel veel plezier en pas goed op jezelf.
    Groetjes Paula

  • 02 September 2008 - 09:11

    Mar:

    Hai Veertje,

    Nou mooi om te horen dat je al weer lkkr op stap bent geweest...tempels bekijken!! Nice. Kan de nieuwe foto's vanaf hier (werk) niet zien, dus zal vanaaf nog ff je site een keertje checken! Maar doe t nog ff rustig aan en dan kan je er straks weer helemaal tegenaan! Veel plezier daar!

    Dikke smakkerd en knuf van mij

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Vietnam, Hué

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

19 September 2008

Mijn reis

19 September 2008

De laatste dag

17 September 2008

De mekong delta

14 September 2008

Shoppen in Cholon

12 September 2008

De tunnels en geweren
Vera

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 106
Totaal aantal bezoekers 23178

Voorgaande reizen:

19 Juli 2016 - 01 Augustus 2016

Bali 2016

20 Juli 2014 - 05 Augustus 2014

Thailand 2014

14 Oktober 2013 - 21 Oktober 2013

Gambia 2013

12 Juli 2013 - 08 Augustus 2013

Amerika 2013

22 Augustus 2008 - 19 September 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: