Goodmorning Vietnam - Reisverslag uit Hanoi, Vietnam van Vera Linde - WaarBenJij.nu Goodmorning Vietnam - Reisverslag uit Hanoi, Vietnam van Vera Linde - WaarBenJij.nu

Goodmorning Vietnam

Door: Vera

Blijf op de hoogte en volg Vera

24 Augustus 2008 | Vietnam, Hanoi

Goedemorgen,

Daar lag ik dan, lekker te slapen totdat ik wakker werd van veel lawaai! Ik dacht oowh nee daar gaan we: wat krijgen we nu weer?
Het werd plotseling erg warm, de airco viel uit, ik het licht proberen...nee dat werkte ook niet! Conclusie: mijn eerste stroomstoring!!
Ik op goed geluk me aankleden en naar beneden, ik even naar buiten en na 5 minuten was het opgelost! jeeuh!! Toen ook maar meteen ontbeten, brood met jam, dat ging prima! Nu zo maar eens Hanoi verkennen, tot ziens

  • 24 Augustus 2008 - 08:18

    Susan:

    Ha die Veer!
    Wat een verhalen al meteen, en dat alleen nog maar na de vlucht en je eerste overnachting! Ga maar heerlijk genieten van dit grote avontuur,echt stoer dat je dit alleen bent gaan doen. Ik zal met plezier je verhalen lezen en als je terugbent moet dan toch ook echt ons Enschede-reunietje er een keer van komen! Liefs Susan (Roelofs ;))

  • 24 Augustus 2008 - 08:21

    Tessa:

    Hey Vera!

    Wat ontzettend leuk van je die berichtjes!!! Zelf vertrek ik 19 oktober voor 4 maanden naar Azie. Ik begin in Thailand, daarna Laos, Cambodja, Vietnam en uiteindelijk Maleisie. Dus als je tips hebt over Vietnam, ik hoor het graag van je als je terug bent!!
    Heel veel succes en plezier daar de komende maand.
    Geniet ervan!! :D

    XXXX Tessa!

  • 24 Augustus 2008 - 09:15

    Judith:

    Goedemorgen vera :)!

    Hai die lieve veer! Fijn dat het goed gaat daar, klinkt allemaal lekker spannend! Van onze afscheids-date is weer niet veel gekomen haha, Geniet er maar van meisje! Nou ik ga nu even lekker fristi drinken natuurlijk, maak je een foto als ze dat daar ook hebben ? ;) Dikke kus, Juud

  • 24 Augustus 2008 - 09:25

    Laura:

    Zooo jij bent fanatiek met je berichtjes! Haha ga het land verkennen joh :D Nee leuk dat je direct een berichtje achterlaat! Ik ben blij dat je goed bent overgekomen en dat alles goed is gegaan! En het ontbijt is daar ook wel gewoon lekker zo te horen, gelukkig geen rijst ;-) Nou meis heeeeel veel plezier nog daar en we mailen! Dikke kus Lau

  • 24 Augustus 2008 - 10:14

    Mama:

    Zo stadje verkend? Wij gaan aan de warme broodjes met ei en Kaas natuurlijk. Voor staks slaap lekker .kus

  • 24 Augustus 2008 - 10:15

    Mama:

    Zo stadje verkend? Wij gaan aan de warme broodjes met ei en Kaas natuurlijk. Voor staks slaap lekker .kus

  • 24 Augustus 2008 - 10:15

    Mama:

    Zo stadje verkend? Wij gaan aan de warme broodjes met ei en Kaas natuurlijk. Voor staks slaap lekker .kus

  • 24 Augustus 2008 - 13:57

    Anh:

    Hi Vera,
    How are you? Seem that u slept well last night.
    Are u in Papas Joe in that picture. U look so excited ha. If i can understand Dutch, could see how happy you are. Enjoy time and discover Hanoi ha.

    Regards,

    Bich Anh

  • 25 Augustus 2008 - 08:34

    Fransje Fris:

    Hoi Vera,
    Leuk om je verhalen te lezen zeg. Wat heb je al veel beleefd in die paar dagen. Van Paulien heb ik de site doorgekregen, dus vanaf nu zal ik je volgen!Heel veel succes en plezier.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Vietnam, Hanoi

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

19 September 2008

Mijn reis

19 September 2008

De laatste dag

17 September 2008

De mekong delta

14 September 2008

Shoppen in Cholon

12 September 2008

De tunnels en geweren
Vera

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 106
Totaal aantal bezoekers 23167

Voorgaande reizen:

19 Juli 2016 - 01 Augustus 2016

Bali 2016

20 Juli 2014 - 05 Augustus 2014

Thailand 2014

14 Oktober 2013 - 21 Oktober 2013

Gambia 2013

12 Juli 2013 - 08 Augustus 2013

Amerika 2013

22 Augustus 2008 - 19 September 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: